Arg och besviken till tusen!

Ja det måste jag då säga att jag är. Här litar man på Alex att hon ska komma tillbaka när hon lovat och både jag och hennes pappa vågar släppa iväg henne i vänersborg. Och vad gör hon tror ni? Jo hon sviker vårat förtroende ÄNNU en gång. Hon började att skylla ifrån sig på sin pojkvän, att han ville att hon skulle sova där o.s.v. Men hon LOVADE att komma så fort hon vaknar nästa dag. Jaja, gör det då! Kom hon nästa dag? Skulle inte tro det. Jag är så jävla arg och så sjukt besviken på henne! Hur fan kan du göra såhär alex? Vi litade på dig! Du fattar inte att vi aldrig mer kommer lita på dig igen va? Och du lär ju bli sur på oss för att vi inte litar på dig. Men är det så jävla konstigt att vi inte komer göra det igen? Vad håller du på med? Fattar du inte att dom snart får tvångsomhänderta dig och sätta dig någonstans där du verkligen inte vill vara? Någon eller några kommer att hämta dig ikväll, varesej du vill eller inte. Men jag vill bara passa på att tacka för att du ALDRIG håller det du lovar. Men du kommer inte vara välkommen hit mer. Vi litar inte på dig helt enkelt..

Ja, nu när jag fått ut min frustration vet vi fortfarande inte hur vi ska göra ikväll. Men vi ska se om grannarna vaknar snart så vi kan prata med dom och kolla med dom hur dom mår. Åååh jag blir tokig!! Allt ska bestämmas i sista sekund! Snart skiter jag i allt och stannar hemma och går och lägger mig klockan 19, samtidigt som Tindra! Visst gillar jag att vara impulsiv men sånna här saker vill jag P L A N E R A! Fan..nu blev jag ännu mer irriterad..på mig själv..fasst jag vet iofs vad jag vill göra..men vi är ju två i denna familjen. Nä nu får jag nog tamejsjutton sluta skriva, annars kommer detta bli en mil långt enbart med klagomål och irritationer!

Ha ett förbannat gott nytt år....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0