Hyra film

Ja alla filmer som går på tv ikväll har vi redan sett. Så nu åkte Jesper iväg och hyrde en film och köpte lite gotta. Det blir nog mys. Och appropå film skulle jag vilja se mamma mia igen. Älskar den filmen. Sitter och tittar på dokumentären som går på trean (the mamma mia story) och jag rycks med alla låtar, hehe. Får väl dra fram micarna till singstar och köra några abba-singlar helt själv, haha. Man kanske skulle spela in en musikvideo haha! Nä nu är humorn låg alltså. Man kanske skulle söka till singing bee och skämma ut sig för hela Sverige?! Nää fy fan vad pinsamt. Jag tror inte att jag hade klarat av det faktiskt. Jag vet inte om jag är så himla bra på texter. Och det är ju liksom det det hela går ut på i det programmet. Men men, jag blir ingen singing bee i alla fall.

Imorrn ska man hem till Jespers pappa och äta lite mat och dela ut lite fler julklappar. Och så kommer min lillasyster med. Vet inte vilken tid än, får nog ringa och kolla med henne. Det kan ju vara bra att veta eftersom vi ska hämta henne på tågstationen. Hon skulle tydligen vara framme kvart över 12 så det blir nog bra. Då kan vi hämta henne innan vi åker till torp.

Nä nu kom gubben hem med allt grejs.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0