Igen!

Ja nu har det hänt igen. Eller ja det hände väl igår egentligen. Tindra har vänt sig från rygg till mage för andra gången, hehe. Hon har ju varit så sjukt lat innan, men nu börjar hon få in knixet. Hon såg smårolig ut när hon hade vänt sig, hehe. Helt chockad och fattade inte riktigt vad hon gjorde. Synd att jag inte fick någon bild på det.

Snodde denna listan från Sophia, enjoy! :P

Vad heter ni? Malin & Jesper
Hur träffades ni? På en bilutställning i September 2005.
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 år i oktober
Är ni förlovade? Ja och gifta med ;)
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja, Tindra på 6 månader
Har båda körkort? Självklart!
Kommer du ihåg er första kyss? Jopp, hemma hos min mamma i vargön.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jesper
Vem är äldst? Jesper är 3 år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Oxe och Jungfru
Vem fyller först på året? Jesper i April
Vem är längst? Jesper
Vem sjunger bäst? Haha! Det är nog jag (Malin), jag vinner i singstar iaf :P
Håller ni i handen på stan? Ibland
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Njaa, väldigt lite, hade snackat på msn någon gång.
Vad har ni gemensamt? Dottern, bilar, lastbilar, djur..en massa saker faktiskt.
Blev du kär i första ögonkastet? Kanske inte kär..men väldigt intresserad :)
Har ni någon speciell låt? En låt är väldigt speciell Alice Cooper - Poison
Har ni några "fri kort"?  Frikort? Vad är det då?
Har ni stora framtidsplaner? Skulle vilja bygga ett eget hus någon gång..när vi blir miljonärer..
Har ni gråtit i varandras armar? Njaa..jag har nog gråtit i hans armar i alla fall.
Har ni varit utomlands tillammans? Nja..räknas Norge? Eller ja, vi har varit i England.
Vilket är ert bästa minne? Dagen när Tindra kom tror jag, eller våran bröllopsdag.
Vem lagar bäst mat? Antar att det är jag eftersom det alltid är jag som måste göra maten..
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser på tv eller nått..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Njaa, jag bodde i vargön och Jesper i uddevalla.
Blir du lätt svartsjuk? Beror på situationen, men jag måste nog säga nej..
Brukar ni bråka? Det händer
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen är en del :P
Vad använder ni för preventivmedel? Inget..dumt jag vet..men inget..
Brukar nån av er prata i sömnen? Jesper pratar i sömnen!!! Haha!!

Nä nu ska jag gå och busa med min dotter.
Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0