Ingen fotografering

Nä det blev ingen fotografering igår. Vi hade för mycket att göra. Var in på försäkringskassan så att Jesper fick skriva över sina pappadagar på mig, sen in på banken där Jesper skulle göra nått, sen förbi arbetsförmedlingen sen till torp och handla. Så det blev fullt upp faktiskt. Men men, jag har ju kameran kvar, får bara hoppas att det kan komma lite mer snö också. Så det får vänta lite.

Nu har jag precis fått i mig lite lunch, det blev skinkcrepes. Det är så jäkla gott alltså, hehe. Sen i eftermiddag ska vi nog ta en tripp till svärmor också. Vi har ju inte varit där på ett tag så det är änna dags. Sen ska vi ju dit på julafton med. Det blir nog bra. Funderar om vi skulle svänga förbi på torp innan vi åker ut. Ska fråga där i fiskboden om dom har någon löjrom eller sikrom. Eller om det över huvud taget går att få tag på iår. Jag vill ju försöka göra romröra. Jag är så jääkla sugen. Det är så gott. Ska ringa mormor och fråga hur man gör.

Nä nu ska jag kika vidare lite, sen ska jag sminka mig med, hehe.
Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0