Jahaja!

Detta var en intressant morgon. Tindra vaknar runt 6 och ligger och tjötar som vanligt. Men det tog inte länge sen blev hon knäppt tyst! Hon somnar om! Och vaknar inte fören 9. JÄÄKLIGT skönt måste jag säga. Hon somnade tidigt igår med. 18.40 somnade hon. Snacka om att ungen kan sova! Haha. Om en timme ungefär ska vi vara på bvc. Jag tror nog att Tindra får sin spruta idag. För hon är knappt nått snuvig längre och hon hostar inte heller. Så det känns skönt att få det gjort. Sen ska vi ut till Torp. Jesper ska prata med telenor och se om inte dom har nått bra "erbjudande" som går att ringa billigare med från och till norge. Alltså så att han kan ha sin telefon igång utan att behöva betala flera tusen om folk ringer till han. Så det ska vi kika på.

Jesper är ju ledig idag med. Känns ganska skönt faktiskt. Så han ska faktiskt följa och hålla handen på bvc, hihi. Sen ska vi väl åka upp och hämta lastbilen ikväll med. För nu vill jag ha bilen hemma. För nu när hon har sin nya stol är det inte lika enkelt att flytta den mellan bilarna. Jag vet inte hur vi ska lösa det om Jesper måste åka och hämta lastbilen varje gång. Han lovade ju att Jesper skulle få en pendlarbil. Men det går lite segt. Han har snart jobbat där i 1 år och inget har hänt än.

Nä nu ska jag gå och sminka mig sen väcka lillan sen iväg.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0