Kevin vann!

Ja Kevin vann idol 2008. Det var bra. Han var verkligen en värdig vinnare. Han har ju faktiskt tagit hela idol med storm! Han har spikat varenda låt och ton i hela programmet så det kunde faktiskt inte bli bättre. Han var jäääkligt duktig. Funderar fan på att köpa hans skiva när den kommer ut. Men det beror väl på vilken genre han kommer göra plattan i. För jag är inget stort fan av svensk pop. Eller egentligen, pop över huvud taget. Men men, vi får väl se.

Nu ska vi snart till torp. Titta på lucia, sen ska vi nog in till stan och gå och kika på den gammeldags julmarknaden som är i helgen. Det blir nog mysigt. Sen får vi väl se om det blir ett "parti" singstar ikväll,haha. Jag sopar banan! Hahaha! Nä men vi får väl se hur kvällen blir. Dagen ser i alla fall ut så.

Tindra sov i alla fall länge idag. Jag bad Jesper ställa alarm på 8. Telefonen ringde 8, ingen bebis vaken, kvart över, ingen bebis vaken, halv, ingen bebis vaken utan hon vaknade 08.40. Och igår somnade hon väl vid 19.30 eller nått. Hon är så duktig lilla kickan. Men sen har hon ju tagit bort en av sovstunderna på dagen med så det är väl därför.

Nä nu måste jag sminka mig innan det är dags för torp.
Ha en trevlig lucia! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0