Köra brum brum!

Ja snart ska vi åka iväg och hämta Jesper uppe i hällevadsholm. Han var uppe vid gränsen för en stund sedan och då var inte hans papper klara så vi får väl se. Sen får vi nog brumma iväg till affären, för jag gissar att gubben måste ha lite mat i magen. Och jag är sugen på choklad. Eller nått, ja vi får se.

Blev ingen föräldragrupp idag, bvc-tanten ringde mig och sa att hon som skulle komma och prata om barns motoriska utveckling var sjuk så det skulle förmodligen inte bli nu fören efter storhelgerna. Det var lite trist, men men. Jag kan ju inte styra över henne heller, hehe. Så istället gick vi hem till Krewer och hon bjöd på korvstroganoff och ris. MUMMA!! Eller jaa, hon bjöd på maten fast jag tillagade korvstroganoffen, hehe. Men gott var det i alla fall.

Nu har man precis kommit hem efter att ha hämtat Jesper där han lämnar lastbilen. Och så stannade vi till på affären. Jag köpte ju fel våtservetter till Tindra så nu har hon fått lite röda utslag. Det var nämligen lite parfym i dom jag köpte så vi fick köpa nya. Smällar man får ta. Jag var väl lite vimsig när jag handlade sist, hehe.

Ikväll blir det ONE THREE HILL!! YEAH! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

=) Tack! Din design är inte häller så pjåkig! =)

Vilket fint namn eran lilla prinsessa har!



Jepp min son är född 15 juni. Inte så många dagar mellan våra små!

2008-12-09 @ 22:12:33
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Trollungen!

hehe ja själv skulle man också vart på föräldragruppen igår, men jag ägna mig inte enns en blick på almenackan igår haha!

Så nu blir nästa 2009;P

2008-12-10 @ 05:18:45
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä det är inte alls så långt avstånd mellan oss =)



Jo jag stortrivs verkligen med livet som mamma. Kunde inte blivit bättre. Helt fantastiskt med barn. Vill gärna ha 3 stycken. Hur tycker du det är att vara mamma då?

2008-12-10 @ 09:41:36
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0