Lyckan var inte långvarig.

Nä minst sagt. Gröten gick bra att äta imorse. Men sen när det kom till "riktig" mat så vägrade hon igen. Försökte med leksaker och lura henne med varannan sked mat och varannan efterrätt, men icket. Hon vägrade. Ute på torp så fick jag inte i henne en enda sked så där fick jag göra iordning en flaska som hon fick äta i vagnen. Och hemma, nada..Lade henne i sängen så hon fick vila lite sen försökte jag ge henne flaskan nu innan sängdags. Juuu..hon åt 90 milliliter..sen vägrade hon även flaskan. Var bara busig och sprattlade och lekte. Vad ska jag göra med henne? Blir ju helt galen snart. Hon måste ju äta..humm..

Jag är helt slutkörd efter denna dagen. Allt bråkandes med lillan, gå på torp när det är flera miljoner människor överallt och sen komma hem och bråka lite till med tjejen. *suck* Ikväll blir det i alla fall att se heartbreak hotel. Sen får vi ladda batterierna inför morgondagen..ska nog ta och rota fram min bok "att växa och upptäcka världen" (tror den hette så) för där står det väldigt mycket bra saker om utvecklingsfaser och sånt. Och tydligen stämmer det in väldigt bra. Så det kanske står något om denna matvägran. Jag vet inte vad jag ska ta mig till..

Ha en trevlig kväll då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0