Oj då..

Jag har visst inte skrivit nått här idag, hehe. Jag som brukar skriva flera gånger per dag. Jaja, jag har ju en orsak i alla fall. Jag har varit borta hela dagen, hehe. Vi har varit hos Jespers farfar i borås och hälsat på. Fick lite mat och fika och sådär. Det var allt trevligt. Fick julklapp med och Tindra också. Så den ska sättas in på hennes sparkonto. Väldigt nice.

Nu sitter vi och väntar på att pizzan ska komma. Ska bli mums. För maten vi åt hos Jespers farfar åt vi ju typ klockan 13 eller nått så nu är vi hungriga igen, hehe. Men det blir nog bra.

Får se vad vi gör på nyår. Det beror på systrarna Krewer. Fick ju en inbjudan hem till Markus och Sophia i Dingle. Hade varit trevligt. Men vi har ju bjudit hit dom. Men det var tänkt att dom bara skulle käka här sen sticka till nån fest. Men jag får disskutera med gubben om hur vi ska göra.

Men nu ska vi se repmånad. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0