Pigg och utvilad!

Hoppas alla har haft en fin jul! Det har vi haft i alla fall. Med massa fina klappar och sådär. Och massa prinskorv. Jag tror att jag har blivit beroende av det, haha. Men jag är fortfarande deprimerad. Jag ville ha min romröra *gråter* Men än är det inte för sent. Men vi får väl se.

Undra vad vi ska hitta på idag. Imorse när jag klev upp kände jag bara för att sitta inne i pyamas hela dagen. Men nu känner jag för att hitta på nått. Jag vet inte vad men ändå. Funderar på att kanske dra en singstar kväll ikväll om någon är sugen? Hehe. Men jag har ingen fantasi alltså. Gah! Jag är rastlös.



Detta var vårat julmms som vi skickade igår. Det var inte alla som fick det eftersom nätet antagligen var rätt överbelastat, men visst är hon väl för söt i denna klänningen? :) Och tofflorna, hihi.

Och vissa som inte riktigt sån hur våran nya vagn såg ut så här är den. (Vi fick den i julklapp av Jespers mamma med familj)

   

Vi är supernöjda med den! Den rullar lätt och svänger väldigt lätt. Den är skön att köra och Tindra verkar gilla den hon med. Kan inte bli bättre.

Nä nu ska jag kika vidare!!
Ha en bra (jul)dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0