Promenix.

Ja det blev en promenad trots allt. Visste inte om jag skulle orka, men jag tog mig i kragen och gick. Gick ner till OK på kurverödsleden, köpte frimärken och 2 vadderade kuvert och skickade iväg uppåt i landet. Sen gick jag hem. Det var lite småjobbigt måste jag säga. På hemvägen i alla fall. För dit är det i princip bara nedför men hem är det bara uppför, så det var lite kämpigt. Men det känns ju bra såhär i efterhand. Lite småont i ryggen bara, men jag är ju van.

Efter det så hade Jesper hunnit hem så vi åkte och hämtade han, sen åkte vi och handlade lite mat och sånt. Så nu har vi precis ätit, det blev köttfärssås och makaroner. Mums! Och ikväll ska vi baaaara ta det lugnt.

Får väl se om vi åker hem till Jespers mormor imorrn och firar lite jul. Om hon inte har något bättre för sig vill säga. För Jesper är förmodligen hemma rätt tidigt, så då kan vi åka dit efter jag har hämtat han. Men vi får se. Han skulle ringa till henne när han är tillbaka i sverige igen.

Nä nu ska jag kika vidare en sväng sen myyyyysa :)

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Stefan W

Heej, tittar in här :)



Hoppas du haft en grymt bra dag! Kika gärna in hos mig med :)

2008-12-22 @ 17:39:53
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Trollungen!

Du är duktig du Malin när du väll får den där motivationen till att orka:D hejjar på dig ja!



SV: jo kläderna är ajg riktigt nöjd med:D

2008-12-22 @ 17:49:38
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0