SÅ SEEEG!

Jag är så seg i hela kroppen. Jag vet inte varför. Men det har ju varit rätt mycket flängande och farande de senaste dagarna så det kanske är därför. Ont i ryggen har jag med, uscha. Men det går väl över någon gång. Och nu vakna min kära lilla dotter med så hon får sitta med mig och blogga lite såhär mitt i natten. Jäkla skitunge, haha. Men hon vill och får ingen mat på nätterna så hon somnar säkert om10-15 minuter igen, så det är ganska lugnt faktiskt. Men hon är ju så gosig och glad!! Man vill bara äta upp henne haha! Men jag ska inte vänja henne att vara vaken på nätterna så jag ska snart gå in och lägga henne i sängen igen. Lilla bumsi. Får väl se hur det går.

Undra vad vi ska hitta på imorrn. Om det är fint väder kanske man skulle försöka sig ut och fota lite. Alex kanske kan ställa upp som modell, haha! Men vi får väl se. Vi har i alla fall bestämt oss för att gå över till grannen på nyår tror jag. Blir lugnast och skönast så. Vi kan ju alltid bära över resesängen och lägga henne i den, då är hon ju lätt att bära hem igen, hehe. Men det blir nog bra.

Nä nu ska jag lägga min kära lilla dotter igen.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0