Snö..

Ja idag snöar det riktig blötsnö. Det har allt lagt sig lite, men hur kul är det? Tror till och med att det är plusgrader. Jaja får väl bara hoppas att det blir kallare så att snön får stanna kvar. Det är ju så mysigt med snö. Tänk om vi kunde få en vit jul iår. Då hade jag blivit glad. Men det är ju bara förhoppningar. Förra året på jul var det strålande sol, typ 15 plusgrader och jaa, vad tror ni? INGEN SNÖ såklart! Vi såg till och med en tomte som åkte motorcykel. Hur seriöst känns det då? Pyttsan! Såhär såg det ut på våran baksida.. 

     

Och det snöar ju fortfarande ganska rejält. Får hoppas att det håller i sig.

Idag ska vi åka ut till babyproffsen och kolla om dom kan hjälpa mig få fast barnstolen. Vi har försökt och försökt men vi lyckas inte. Och får inte dom heller fast den så får vi väl byta bilstol då. Tråkigt men sant. För både jag, Jesper och Tindra gillade den stolen, men sånt är livet. Vi får se om dom kan hjälpa oss. Sen ska vi handla lite julklappar med. Får väl se hur mycket julklappar som blir köpta men jag vill få det gjort nu!

Nu ska jag i alla fall göra iordning lite..ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0