Trögt.

Ja det går lite trögt med mitt bloggskrivande idag måste jag erkänna. Men som sagt har vi ju varit på julmarknad, nu har vi varit och handlat och ska sitta och mysa med chips och dip. Mumma! Undra om det går nått bra på tv ikväll. Wallander går ju men jag tror att jag har sett den så jag vet inte om jag är så sugen. Får väl se om det blir några avsnitt ikväll istället. Men som sagt, vi får se.

Snart ska jag nog laga lite mat. Köttbullar och makaroner blir det som söndagsmiddag i denna familj, haha. Väldigt mysigt, eller hur? Men det är ju så gott så det är väl huvudsaken? Jag kanske skulle göra stuvade makaroner då. Det är ju gott. Men jag har aldrig gjort det förr, men någon gång måste ju vara den första. Men det är väl inte så svårt tror jag. Man ska ju bara byta ut vattnet mot mjölk, hehe. Jaja kanske bränner ner halva köket, haha.

Imorrn tror jag att jag ska hänga upp dom nya gardinerna. Jag köpte ju nya julgardiner till köket på goodtown i brastad när vi var hos Jespers mamma. Jag tror nog att dom blir ganska fina i köket. Sen ska jag försöka hänga upp den röda spetsgardinen någonstans med. Men jag har mina idéer om var jag ska hänga den. Får se hur det blir. Jag tar en bild när jag är klar och visar hur det blev.

Nä nu ska jag börja med maten!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0