TRÖTT!!

Ja fy vad trött jag är. Somnade inte fören typ 2 och Tindra vaknade 7. Men efter att hon ätit och sådär lade jag henne i resesängen igen och hon somnade om efter ett tag. Och det gjorde jag med. Men jag är ändå trött. Men det blir väl så av avbruten sömn. Jag är ju inte direkt van med det kan man väl säga. Jag är ruskigt bortskämd. Men det är skönt. Så idag blir det verkligen en hemmadag. *gäsp*

Men jag har bättre i ryggen idag i alla fall. Och det känns bra faktiskt. Så jag kommer nog sova såhär ett tag till, tills vi får fixat bäddmadrassen. Känns väldigt tråkigt men det är så det får bli. Just det, jag skulle ju ringa till kemtvätten idag. Får nog ta och göra det. Får hoppas att det inte är aaallt för dyrt bara.

Nä jag får nog återkomma senare under dagen, för jag är trööött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0