Trött

Usch vad trött jag är. Kanske för att jag somnade lite sent igår, hehe. Och så var jag ju tvungen att väcka Tindra imorse igen. Men det är de ju värt i slutändan. Undra om man skulle slå in lite julklappar idag. Fundreade även på att åka ut till torp, men jag vette fan om jag orkar. Lär ju vara fullt med folk. Men orkar man bara sitta hemma? Jag vet inte..

Fick mig ett litet städryck igår, så nu är köket rent och fint i alla fall. Fick flytta på mitt tomteland. Tyckte att det var lite ivägen faktiskt. Men nu är det inte ivägen. Kika in på bilddagboken vettja. (http://MrsAnderss0n.bilddagboken.se) Man kanske skulle få ett städryck idag med och städa resten av lägenheten. Men får se, jag är ju så trött idag. Och känner att jag har lite ont i ryggen. Men som sagt. Man vet ju aldrig hur dagen kommer se ut.

Nä..jag orkar inte skriva mer för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0