Vem vinner IDOL?

Jag är ju nästan helt säker på att Kevin vinner. Men Alice är jäkligt duktig hon med. Så jag tycker faktiskt att båda två är värdiga vinnare. Men vi får väl se vem av dom som vinner. Jag vet faktiskt inte vem av dom jag hejjar på. Jag brukar ju inte vara den som tittar på idol, men iår har jag fan följt det. Jag brukar dissa det, kanske se uttagningarna som är roligast men inte mer. Jaja, det har väl varit extra bra iår. Däremot gillade jag fame factory och floor filler. Det var fan dom bästa programmen! Kan inte dom komma tillbaka? Jaja, nu disskuterade vi (jag) idol. Eller jaa, jag har väl redan sagt vad jag tycker. Båda två är värdiga vinnare. PUNKT!

Vi var ute på torp en sväng förut. Passade på att handla lite och sådär. Var inne på fiskboden och kollade vad dom tog för löjrom. Svimma inte nu men för 100 gram löjrom skulle jag få ge 135 kronor! Så jääääkla dyrt!! Men jag funderar ändå på att köpa lite. För jag vill ha romröra. Men vi får se. Om jag hade velat ha ½ kg så hade jag fått betala 495 spänn. Det är helt jävla sjukt faktiskt. Men jag pratade med pappa och det är tydligen väldigt dåligt med rom iår så det är väl inte så konstigt att det är dyrt kanske.

Nä nu ska jag glo lite på tv. Hörs imorrn!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0