YES!!

Idag har jag faktiskt inte ont i ryggen! Än så länge i alla fall. Men det dröjer väl inte länge innan jag har det..men ändå! Detta är första morgonen på typ 2 veckor som jag vaknar UTAN ryggont. Så jääääkla skönt!

Får väl se hur det blir på nyår. Verkar som att grannarna är sjuka hela högen, mindre kul. Och då vill ju inte vi gå in till dom heller, för vi vill inte bli sjuka! Men dom kände sig lite bättre idag så vi skulle se ikväll. Annars vette sjutton vad vi ska hitta på. Men vi får se. Jag återkommer väl ikväll om hur det blir.

Idag är det inte lika kallt ute. Ser nästan ut som att det ska börja snöa vilken sekund som hellst. Men det lär väl inte hända. Funderar på att gå ut en sväng och fota nu när det nästan ser ut som snö ute. Men vi får se om jag orkar. Måste kanske åka och hämta Jesper i hällevadsholm så jag vet inte om jag orkar. Funderar på att spela bingolotto ikväll med, men vi får väl se vad Jesper säger.

Nä nu vaknade dottra min så jag får sluta tjattra här..

Kommentarer
Postat av: anna

härligt! hoppas du slipper ryggont idag då :)

2008-12-30 @ 10:46:15
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0