Ajajaj!!

Nu har jag snuskigt ont i min rygg, blää! Har dammsugit och det skulle jag aldrig ha gjort. Jag hade ju ont i ryggen lite när vi gick på torp och sådär, men nu är det fan döden alltså. Ska nog bara ligga på soffan resten av kvällen. Eller nää det kan jag inte heller göra för jag måste tvätta lite till också. Men jag hinner bara slänga in en maskin till innan det är för sent, med tanke på att våran skittvättmaskin tar ju fan 2 timmar och 17 minuter på sig. Vet inte vad det är för skit egentligen.

Idag provade jag ge Tindra majskrokar. Hon älskade dom! Hon satt och gnagde och sög på den och smackade värre än jag vet inte vad. Hehe. Men dessvärre är hon inte alls så förtjust i den gröten som vi har nu. Så jag tror att jag måste skaffa en annan. Hon äter litegrann sen är hon inte intresserad utan kladdar mest överallt. Men jag tror att jag ska försöka blanda ner lite päronpuré i den idag. Det ska ju vara bra för magen med.

Idag var vi på torp en sväng. Fick köpt lite skedar till Tindra och en heltäckande haklapp, hehe. Det kan faktiskt behövas! Sen köpte jag även en ny nappflaska för alla hennes börjar bli så äckliga eller för små. Så nu ska jag slänga alla hennes gammla, så nu har hon bara 2 kvar. Men det räcker egentligen, det är bara jag som är lite tokig vad det gäller nappflaskor. En gång hade vi sammanlagt 9 nappflaskor som vi använde, haha! Nu är det bara 4 men ska "skäras ner" till 2.

Nä nu måste jag gå och byta bajsblöja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0