Expriment?

Jag skulle vilja exprimentera..med mat..men det är så svårt för mig. För jag skulle kunna laga maten men sen kommer jag nog inte äta den själv. För i ALLA grytor och nästan i ALL mat så ska det vara grönsaker i. Jag hatar mig själv för att jag inte tycker om grönsaker. Varför gör jag inte det??? Jag har verkligen försökt tycka om det men det går inte. Det smakar skit och konsistensen går ju inte ens tugga. Jag vet inte, det är nått fel på mig alltså. GRR!! Jag blir riktigt arg. Och det är aldrig någon som förstår mig. Alla tycker att jag är knäpp i huvudet för att jag inte gillar/äter grönsaker. De enda grönsaker jag äter är gurka, liiite paprika och morot. Jag är inte normal någonstans.

Idag ska jag nog försöka betala räkningarna. Det behövs. Och så ska jag försöka duscha med. Sen ska jag försöka överleva denna dagen. Jag måste nog ta en värktablett. För j-vlar. Jag har inte haft såhär ont i ryggen i hela mitt liv tror jag. Känns nästan som foglossning med. Det strålar ner över höfterna och över bäckenbenet och ända ner i knäna. Blää..

Nä jag orkar inte skriva mer just nu.
Kanske skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0