Funderar

Jag funderar faktiskt på att prova linser :P Men jag vet inte..jag har ju precis köpt mig 2 par glasögon. Men jag funderade på att beställa färgade linser. Finns ju sånna med styrka i och även sånna som förstärker ens egen ögonfärg. Jag har ju blå ögon och då fanns det sånna som var svagt färgade som förstärkte den. Hellst hade jag ju velat köpa bruna linser eftersom jag vet att jag passar i det, men det gillar tydligen inte gubben min, hm..ja vi får se hur jag gör. Fanns ju turkost med, hehe. Hade varit fräckt i alla fall.

Nu sitter vi och kollar på Into the blue på tv, har redan sett den, men den är rätt bra faktiskt. Så nu ska jag gå och sociala med gubben och krewer :)

Puss!!

By the way, nu är det jättefint hemma hos oss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0