Jaa, vi får väl se.

Nu vet Jespers mamma (plus halva släkten) om att vi har gift oss i alla fall, hehe. Hon blev besviken, men bara av anledningen till att hon inte fick vara med, haha. Så det kändes ju skönt. Undra hur jag ska berätta det för pappa. Min pappa alltså. Funderar på att ringa runt lite till MIN släkt idag, hehe. Dom lär ju kolavippa hela bunten näst intill, haha. Näädå skämt och sido. Nu vakna min lilla snutta med. Och så ska jag vara social med Malin med :)
Skriver nog mer ikväll.
Ha en trevlig dag!
//Mrs Andersson

Kommentarer
Postat av: Trullungen!

haha va synd för dem då:P haha! men förstår dig! kram

2008-11-10 @ 14:12:35
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0