Linda "fjoll" Rosing?!

Seriöst? Jag såg en reklam nu på kanal 5. Nu ska hon ha sitt eget dejtingprogram också?! Allt för att få mer uppmärksamhet? Har inte den blondinen fått nog mycket uppmärksamhet? Behöver hon verkligen ett helt eget program? Räckte det inte med att hon hade sex i BB-huset? Äsch, har inte kanal 5 nått bättre att visa på tv än någon blåst blondin som ska försöka få killar på fall? "Åååh jag tror på den stora kärleken, det är den jag väntar på..bla bla bla.." yeah right! Nää Det går bara repriser repriser eller sånna där jäkla dokusåpor om B-kändisar som vill verka clever i huvet fasst som egentligen är ännu dummare än man trodde. Hrmf! Kan dom inte visa nått vettigt istället?

Sen är det väl en hel del annat som grämer mig. Men det tänker jag inte skriva här med tanke på att jag tagit bort lösenordet. *suck*

Jag vet inte vad jag ska göra längre.....OOOOOORRRRRRRRRKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0