Nästan klart!

Ja nu har man stått i. Nu är nästan allt klart. Det är bara toan, dammsugning och skura kvar, men det gör jag imorrn. Är lite småtrött nu faktiskt. Men det blev jättemysigt! Så nu är jag verkligen nöjd. Fick till och med beröm av några grannar som gick förbi uppe på cykelvägen. Dom sa "ååh vad fint ni har gjort det". Så då måste det väl vara bra? Jag har i alla fall lagt upp bilder på http://MrsAnderss0n.bilddagboken.se om ni vill se, hehe. Fick väl lite julstämning nu i regnet. Men jag får bara hemlängtan när jag får julstämning. Tänk att få äta min mormors julmat och framförallt ROMRÖRA! Jag funderar på att ringa mormor och fråga hur man gör. Kanske man kan prova göra den själv. Tror verkligen inte den blir lika god som mormors men det skadar ju inte att prova. Gud jag längtar redan till nästa jul då vi ska åka upp till norrland. Och jag tror att vi ska ha en julgran nästa år med. Får väl se om det blir en äcklig plastgran eller om det blir en riktigt. Beror egentligen på hur mycket man orkar städa, och det är jag inte vidare bra på faktiskt. Men som sagt, vi får se. Det är ju ett helt år kvar. Synd att vi inte bodde närmare pappa, för då hade vi fått julgranen gratis, hehe.

Nåja, nu ska jag gå och vara social med vårat främmande. Fasst jag kanske ska sluta bjuda hem folk hit, för det får jag ju tydligen inte ha för vissa..

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: jenniferw,

haha, jojo! Regnet?!?! här slutade de regna för länge sen! ;) har snö nu! :D

2008-11-30 @ 00:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0