NEW SHOES!!

Finally har jag fått mina nya skor! Wiiie! Kan nog inte bli gladare just nu. Sen blev det lite annat smått och gott. Köpte även en doppresent till lilla Lova. Tindra fick ju en doppresent av dom så jag tyckte att dom kunde få av oss också. Sen köpte jag en ny mössa till Tindra, en fuskpolo till T, en halsduk till mig, ett par vantar till mig och en ljusslinga som vi ska ha utomhus på baksidan. Hehe blev ganska mycket. Men det är roligt. Men jag kanske åker ut imorrn med och köper lite fler kläder till Tindra, haha! Funderar på att ta en sväng till kärabarn. Eller nä nu har jag funderat klart, jag SKA till kärabarn imorrn. Dom har ju lite roligare kläder där. Och så ska jag kolla om dom har någon bra bilstol som inte är allt för dyr. Och så är jag och Jesper lite oense om vilken vagn vi kanske ska köpa. Jag blev kär i en trehjuling medan Jesper vägrar, haha! Jaja vi får väl se. Det är inget akut behov av ny barnvagn till skillnad för bilstolen. Jaja, nog tjötat från min sida ikväll. Nu ska jag sätta mig och spöa skiten ur Jesper i singstar!

Här är mina nya skor:


Lite halvkass kvalité på bilden för jag orkade inte dra fram systemkameran för att ta kort på mina skor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0