Ny design!

Gud vad nöjd jag blev :D Ronja (http://lillaronja.blogg.se ) har designat den. Och jag blev supernöjd i alla fall! Wiiie! :D

Egentligen borde jag gå och sova nu. Men jag var ute och syndade med krewer och då blev jag pigg igen. Inte bra. Jag måste vända tillbaka dygnet alltså, för jag är ju så himlans trött när Tindra vaknar på morgonen. Nu får det vara slut på sena kvällar! Morr på mig själv!! Sen måste jag ta tag i detta med mina promenader alltså. Har ju varit dåligt med detta på senaste tiden. Ska nog försöka träna lite imorrn i alla fall. Kan ju använda Tindra som "hantel". Hon tycker ju det är roligt att "flyga" så hon lider inte av det, haha. Men jag skulle fan vilja ha en såndär crosstrainer faktiskt. Då kan man ju träna sammtidigt som man ser på tv eller nått. Men vi får väl se, just nu har vi fan knappt råd att leva, plus att vi måste ha nya vinterdäck till bilen. Faaaan! Jaa, vi får väl se vart vi hamnar.

Nä nu ska jag ta mig en snabbkik på vimedbarn.se sen får jag nog försöka nana.
Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0