Öppnat bloggen och kolla in designen!

Javisst! Nu har jag öppnat min blogg för allmänheten igen. Om det är för evigt eller om jag kommer sätta lösenord på den igen det vet jag inte riktigt. Men jag har blivit nominerad till "sveriges bästa bloggare" som tävlingen heter på rix fm. Visserligen blev jag nominerad av Jesper men jag är ju ändå nominerad! Troligtvis kommer det inte gå så himla bra för mig. Har ju inte 1000 läsare direkt. Inte ens 100 om jag ska vara ärlig, haha.  Men jag kanske får fler om jag öppnar den och går med i tävlingen på riktigt! Jag vet inte riktigt när den skulle starta men jag hör av mig angående detta. Så får ni kanske en länk (eller nått) där man kan gå in och rösta. Och då hoppas jag ju förståss att ni röstar på mig, hehe. Men det kanske inte är så troligt. Jag skriver inte så mycket intressanta saker tror jag. Skriver ju mest om mitt liv och om Tindra. Jaja vi får väl se hur det går med den tävlingen. Jag är ju i alla fall ganska flitig på att uppdatera min blogg, bloggar ju flera gånger om dagen ibland. Men som sagt, vi får se hur det går!

Nu måste jag ta och mata min lilla goding som sitter och gnäller i babysittern. Idag vankas det potatis och palsternacka, får väl se vad hon tycker om detta.

Ha en trevlig dag! Jag återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Nu när bloggen är öppnad så kollar jag in hos dig! trist att vi ha samm problem:-(

Ja, det är skit svårt med små bran!

vad närna vi bor!!

Sköt om er

/zandra

2008-11-28 @ 16:15:49
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0