Snöat

Föresten, nämnde jag att det snöade igår? Tror inte det, men det kom i alla fall STOOOORA snöflingor i massor igår. Men det var inte mycket som stannade kvar. Visserligen har det varit minusgrader hela dagen så det lilla som kom har faktiskt stannat kvar. Kan det inte komma lite mera? Jag skulle vilja ha fina vinterbilder på Tindra med, då får det ju gärna vara snö annars ser dom ju ut som höstbilder likt förbenat. Jaja hoppas kan man ju alltid göra. Tänk om vi kunde få en vit jul? *drömmer*

Och appropå jul, jag ska se om jag inte kan rota fram lite julmusik snart. Kanske man kan få lite julstämning medan man julpyntar nästa helg. Någon som har några bra förslag på bra julmusik? Jag hade en gång en skiva, men vart den är nu det vette tusan. Jaja, jag hittar säkert någon annan bra julmusik. Finns ju mindre lagliga sätt och sen kostar inte julskivorna så mycket i butik heller. Men vi får väl se, julmusik måste jag ha i alla fall. Sen har jag ju fått tvättat lite julgardiner. Jag hittade faktiskt 2 par! Helt otroligt Malin Andersson har julgardiner! Och så hittade jag ju lite annat julpynt med så liiiite juligt ska det allt bli här hemma. Men som sagt, inte fören nästa helg, MÅSTE HÅLLA MIG!

Nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan starta en ny och så ska jag nog bädda sängen med kanske, vi får ju främmande idag. Storbesök ända från Uppsala. Trevligt värre. Så nu har jag gått här hemma och småplockat lite, dammsugit i toan för där låg det kattsand ÖVERALLT. Sen har jag gått och torkat lite bänkar och sådär. Skulle behöva åka och handla med. Men jag funderar om jag skulle vänta ett litet tag, kanske jag kan möta upp dom dära uppsalaborna nånstans, hehe. Jag är ju totalt värdelös på att ge vägbeskrivningar så det är nog lättast för mig att åka och möta upp.

Nu klickade det i tvättmaskinen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0