Vad ska man hitta på idag då?

Jag vill hitta på nått, men jag vet inte riktigt vad. Skulle vilja hitta på nått skoj. Är lite rastlös faktiskt. Men vi får väl se om vi hittar på nått.

Igår blev det ju singstar för hela slanten, hehe. Fan vad vi utklassade killarna. Det var jag och Krewer i ett lag och Jesper, Tobbe och Sebbe i det andra laget. Vi hade våra micar på medium (i svårighetsgrad) och vi var bara 2 stycken, ändå blev dom utklassade, haha. Fan vad killarna suger, tss.

Funderar på att baka pepparkakor idag i alla fall. Vi har ju köpt pepparkaksdeg. Undra om vi har någon kavel och så kom jag precis på att jag hade behövt vetemjöl också. Fan då måste vi ut och handla inna. Rackarns. Aja, det går ju fort. Risken finns väl att det kommer bli hälften så många pepparkakor när jag har en degtok till pojkvän, haha. Men vi får väl se om det blir några alls.

Nä jag har ingen fantasi idag till att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0