En ny dag och mycket att göra...

Kanske inte sååå mycket egentligen. Men det är mycket med tanke på den tiden vi har på oss att fixa det. Efter att jag har väckt Jesper och kanske försökt äta någon macka eller nått så måste vi ner till stan. Jesper ska in på banken och jag ska in på biblioteket. Måste lämna tillbaka "mina" böcker idag. Har inte riktigt hunnit läsa ut den sista boken, men det är så få sidor kvar så jag ska försöka läsa lite här snart. Men jag funderar på om Jesper skulle få lämna av mig och Tindra på biblioteket medan han åker till banken. Det känns skönare. För Jesper har nämligen INGET tålamod till att vänta. Kan ju faktiskt vara skönt att slippa stressa där inne för en gångs skull. Japp, så får det bli!

Sen måste vi handla nått att äta. Eller nja det behöver vi nog inte. Vi har ju köttfärs hemma. Kanske skulle in och köpa lite grädde bara så jag kan göra köttfärssås. Jag ska föresten sätta mig och söka på recept. Känner att jag behöver tillsätta något nytt till min köttfärssås, haha! Det blir rätt tråkigt annars, hehe. Får väl se om jag hittar något spännande. Nåja annars får jag väl hälla i chilipeppar eller nått så att man får den stark, haha.

Nu får jag nog sätta mig och kolla..för detta blir lätt fruktansvärt tråkigt annars..

Kommentarer
Postat av: mindy

Godmorgon..Hoppas att du får en skön dag med din kära dotter...Kram

2009-04-14 @ 08:54:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mindy

Vad ska ni göra denna dag då? kram

2009-04-14 @ 09:32:16
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0