Fota i veckan!

Ja då har man fått 2 fotouppdrag i veckan, hehe. På onsdag kväll ska jag till Dingle och fota en studentbal. Kan nog bli rätt fina bilder tror jag minsann. Sen på torsdag är det dags för studenten för dom små så då ska jag till dingle en gång till och fota studenterna. Ska bli kul faktiskt. Får hoppas att det blir några fina bilder i alla fall. Det är ju den "lilla Malin" som tar studenten. Malin Ohlson alltså, hehe. Så hon frågade mig om inte jag hade lust och komma och fota balen och studenten och visst kan jag väl det! Ska väl inte vara några problem. För då har jag väl förhoppningsvis blivit frisk innan dess med. Får hoppas på det i alla fall.

Ikväll ska jag göra slingor i alla fall. Eller rättare sagt fler slingor. Så jag får lite ljusare hår till sommaren, hihi. Så nu sitter vi bara och väntar på att lillan ska få gå och lägga sig. Hon har redan fått nattvällingen så det är bara blöjbytet som saknas. Och så ska hon faktiskt få på sig en pyjamas. För det har börjat bli rätt svalt i vårat sovrum sen vi sänkte värmen på pannan. Pannan står bara på 15 grader, men det räcker vill jag lova! För i övriga lägenheten är det jättevarmt. Men så är livet. Jag står ut. Men snart flyttar vi, hihi. Jag längtar. Även om det värsta jag vet är att flytta. Eller ja..det finns en sak som jag ogillar mer..kalas. Jag hatar kalas. Jag vill inte ens ha ett kalas när jag själv fyller år..man blir bara tjock av kalas. Massa tårta, kakor och onyttiga saker. Jaja, strunt samma. Vi ska eventuellt ha kalas för Jesper på fredag. Får väl se vad jag får bjuda på. Funderar på att baka en tårta själv. Men jag vet inte. Får väl se. Kanske bara bjuder på en macka eller nått.

Nä nu ska jag göra iordning tösen för sängen.
Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0