Grilla

Ja nu sitter man bara och väntar på att småpojkarna ska komma hem så att vi kan starta grillen! Det är fortfarande varmt och gott ute. Jag lovar, mot våran vägg på framsidan var det LÄTT 25 grader varmt idag. Vi har gått i t-shirt hela dagen, det gick inte att ha någon jacka på sig för det har varit så varmt och gott. Superhärligt! Nåja, tillbaka till grillningen. Vi köpte något kött som hette grillspjut, hehe. Köttbitarna var ju typ en halvmeter långa och jag skojar inte, haha! Så vi har skurit dom i lite mindre bitar som vi kan grilla nu. Blir nog mumsigt. Och så potatissallad till det! Hur gott som hellst ska det bli. Skulle ha haft lite vitlökssås till bara, men får nöja mig med bearnaissås, hehe. Så blir det väl att dricka någon folköl med. Det är rätt gott när man grillar faktiskt.

Sen får vi väl se var kvällen slutar. Singstar kanske? Får väl se, hehe.
Men detta var nog sista uppdateringen från mig för idag!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0