Ingen fotning!

Nä vi blev för jävla lata, haha. Så vi tar fotningen en annan dag. Så nu har vi beställt hem pizza som vi ska mysa med. Och vi fick en trevlig överaskning nu när vi kom hem från Jespers pappa. Malin och Mikey hade städat hela våran lägenhet! gud vad glad jag blev!! Det var helt underbart snällt av dom! Så tack vänner!!

Vad händer ikväll då? Ja vi hade tänkt grilla idag med, men vi hoppar över det. Jag och Malin ska dricka lite ikväll, hihi. För Jesper ska ta Tindra imorgonbitti. Så hon har handlat några cider till mig ikväll. Gott gott. Jag slutade ju dricka cider bara för att jag blir för jävla bakfull på cider..men nu blir jag lika bakfull om jag dricker öl så nu kvittar det faktiskt.

Nä nu ska jag vara social..jag har faktiskt ingenting att skriva om..jag har dålig fantasi som få!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0