ISHOCKEY-VM!!!

Ikväll är det dags för (min) första hockeymatch för iår. Sverige spelar mot Lettland. Ska bli spännande att se faktiskt. Hockey är nog faktiskt den enda sport som jag kan se på tv. Ibland går det bra att titta på friidrott med men hockey är det roligaste, hehe. Så nu hoppas vi fan att Sverige vinner denna matchen! GO SVERIGE!!!!! Dom vann ju sin förra match överlägset, hehe. Så jag har goda förhoppningar om detta nu. Får väl återkomma om hur det gick i matchen sen.

Just nu sitter vi och tittar på hitta hem. Gud vad obehagligt. Det var en kvinna som hade 19 katter och några hundar som hon inte kunde ta hand om. Dom var riktigt vanvårdade så det var riktigt hemskt. En av katterna hade dött och börjat ruttna på golvet. Den hade alltså klistrats fast i golvet. Det var riktigt äckligt faktiskt. Tycker så himla synd om alla djur. Uscha mig. Nästan så att man sitter och gråter. Fy säger jag bara.

Nä nu ska jag fortsätta titta och vara lite social med Malin, hehe.
Ha en kulig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0