Krya på mig lite!

Ja nu måste jag ta tag i mig själv känner jag. Jag håller på att förfalla precis som jag gjorde i början av förra graviditeten. Känns inget bra alls. Så nu sitter jag bara och väntar på att lillan ska somna. När hon gör det ska jag hoppa in i duschen, raka bort lite onödigt hår lite här och var. Sen när jag kommer ut från duschen ska jag ta på mig lite fina kläder och sen ska jag sminka mig. Jag ska ju faktiskt gå utanför dörren ganska mycket idag och då vill jag faktiskt se bra ut för en gångs skull. Eller aa, bra och bra..bättre då? Haha! För som jag ser ut nu hade jag till och med kunna skrämma ett monster.

Sen ska jag åka till barnmorskan på inskrivning. Känns ju som igår man var där. Nåja, det blir nog bra. Inga provtagningar idag i alla fall. Skönt! Men jag ska fråga henne om vul. Eftersom dom inte såg någonting på vul när jag var på akuten för ont i magen så tycker jag faktiskt att jag borde fått komma på ett återbesök! Tycker ni inte det? Det tycker jag i alla fall. Så jag ska prata med henne om det. Och så ska jag prata med henne om en sak till också. Men det skriver jag inte här. Och jag måste faktiskt säga att jag längtar lite tills jag är i vecka 26+0 för efter det kan man få komma till göteborg och göra ett köns-ul. Och det ska vi göra! Jag är förjäkla nyfiken så denna gången ska vi faktiskt ta reda på vad det är. Det är väl lika roligt när ungen kommer ut i alla fall!

Sen ikväll ska jag bli hämtad för att sedan åka och fotografera på dingles studentbal. Det blir nog skoj. Det ska i alla fall bli riktigt skoj att få den övningen, hehe. Och imorrn ska jag dit igen och ta lite fina studentbilder. Det blir nog bra detta, hehe. Kan ju hoppas på det i alla fall. För man vill ju gärna att dom ska bli nöjda dom som ska ha bilderna.

Nä nu låter det som att lillan har somnat. Så nu ska jag hoppa in i duschen!
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Så skoj att du bär på en liten i magen i gen..Vilken vecka är du i? kram

2009-04-29 @ 09:33:14
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0