Onsdag 2009.04.15

Ja då sitter man här igen. Men jag ska dock inte vara här så länge. Tänkte bara ta en liten snabb update.

Nu har vi ju varit ute på Orust, Henån närmare bestämt. Där hämtade vi en dator åt Krewers pappas företag. Hon ville ha lite sällskap så jag följde med henne dit. Tog några bilder i farten haha. Har inte ens vågat kolla på dom ännu. Efter att vi hade hämtat datorn så åkte vi förbi och tjötade med Nixuz lite, hehe. Sen åkte vi hem, bytte bil och lämnade datorn sen hem och hämtade Jesper och Tindra sen åkte vi och handlade. Ja sen åkte vi hem och gjorde mat, hehe. Vi käkade såntdär färdigkryddat kebabkött med pommes och vitlökssås. Det var sååå gott, hehe. Och nu har vi precis kollat på one tree hill avsnittet! Wiioo!! Men jag är faktiskt lite deprimerad. Jag tror fortfarande att Peyton kommer dö i samband med att hon föder sitt barn. Jag är nästan helt hundra alltså. Fast man vet ju aldrig. Jag tycker att hon ska vara kvar i säsong 7 med. Nåja..vi får väl se hur det kommer bli. Men det är ju i alla fall klart att en sjunde säsong kommer, så det är ju bra i alla fall, hehe.

Ikväll blir det nog ett träningspass sen är det ju bra på tv ikväll med. Får väl se hur det blir. För vi har ju köpt chips, haha. Ska sitta och möla i oss chips och dippa i vitlökssåsen, haha! Känns som att det där träningspasset inte är så stor idé att göra faktiskt, haha. Men vi får väl se om vi kommer vara lata idag med. Nåja, det visar sig väl.

Nä jag får väl uppdatera er senare eventuellt.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0