Överby

Japp. Jag och Krewer stack ut till överby en sväng. Fasst först åkte vi förbi centralen och tömde Jespers förarkort. Men på överby hittade jag en sak som jag vill ha! VERKLIGEN vill ha! Och den var inte så himla dyr faktiskt. En röd. Ja det kommer nog bli bra det. Sen köpte jag mig en ny bh. Det var verkligen på tiden, haha! Min favoritbh har ju gått sönder. Sen skulle jag ha köpt ett par rosa leggings med. Men dom fanns inte i min storlek. Dom hade inga turkosa heller som jag tänkte ta istället. Men vi ska nog ut till torp en snabbis imorn så jag får väl springa in på gina och veromoda och kolla om dom har istället. Och så ska jag köpa en omgång med slingor igen, hihi. Nåja nog om det i alla fall.

Vill ni veta en sak? Det är 31 grader varmt på våran framsida. Haha! Sug på den!

Nä nu ska vi ut i sommarvärmen faktiskt. Tindra ska också med ut och leka.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0