Piggnar till?

Känns som att febern är påväg neråt nu. Eller aa, jag känner mig liite piggare i alla fall. Får väl se hur jag mår efter att jag har fått i mig lite mat. Jag blev faktiskt lite putt. Vi beställde hem pizza för grabbarna ville ha bakfyllemat. När väl pizzan kommer så är bara 2 av pizzorna rätt. Gissa vilken som var fel? Jo min! Hur man nu kan få en vesuvio till en ciao ciao låter jag vara osagt! Så nu sitter jag och väntar på att MIN vesuvio ska komma. Jäkla skitpizzeria! Det är faktiskt inte första gången som dom levererar fel pizza till oss. Nåja, jag orkar inte bråka så jag ringde bara upp dom och snällt bad att få en ny pizza. Det skulle dom skicka också. Tack för det.

Nu har vi precis kollat på en kass film. Den hette "In the name of the king". Den var så kass va! Jag kan säga att det var plagiat från sagan om ringen, eragon och matrix. Den sög rejält alltså. Nåja. Sen ikväll ska vi kolla på Twilight. Den ska ju tydligen vara grymt bra har jag hört. Fasst det känns lite kasst att sitta inne hela dagen och bara glo på film när det är såhär varmt och skönt ute. Det är ju då lätt 25 grader varmt..I SKUGGAN!!! Jag vågar nog inte ens titta hur varmt det är på framsidan.

Nä nu fick jag min pizza så nu får jag kila.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: lena

jamen det e ju kul.. skulle jag bli gravid nu skulle jag bli lika glad iaf.. det e ju så underbart med barn..hoppas att man får träffa lilla tindra nångång, har missat er då ni varit upp..ha de gott..

2009-04-26 @ 10:18:43
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0