Sjuk 2009.04.24

Lyckat! Verkligen lyckat! Att bli sjuk denna dagen var ju helt lyckat faktiskt. Eller inte. Vi ska fira att Jesper fyller år idag. Hur fan ska jag orka det då? Ja vi får se. Jag har tagit alvedon nu så vi får se om jag piggnar till lite i alla fall. Men jag vet inte. Känns rätt meningslöst. Inte bra alls. Men jag ska prata med Jesper när han kliver upp så får vi se hur vi ska göra. Känns som att festen kommer att ställas in. Men vi får se. Jag lämnar det osagt så länge.

Vi kommer i alla fall åka hemmifrån vid en 11-tiden skulle jag tro. Lillan ska vara hos farmor i helgen. Rätt skönt faktiskt oavsett om det blir någon fest eller inte. För jag kommer inte ha någon ork att ta hand om henne lika mycket och underhålla henne så det blir nog väldigt bra faktiskt. Får se om hon är där till på söndag eller om jag får Tindra-abstinens och måste hämta henne imorrn, haha. Allt kan ju hända, haha! Men som sagt. Jag är ju sjuk så det kan nog vara rätt skönt att slippa tänka på att ta hand om lillan.

Igår satt vi ju ute på framsidan i solen en stund. Så jag hade bara tänkt visa två söta bilder, hehe.





Visst hade vi det mysigt? Hehe. Idag har i alla fall dagen börjat med dimma. Inte så fint faktiskt. Men förhoppningsvis försvinner dimman och solen kommer fram i eftermiddag. Men vi får väl se på det. Just nu vet jag ingenting. Tror att alvedonen börjar hjälpa för nu börjar jag svettas värre än jag vet inte vad. Blä. Måste nog duscha även idag faktiskt. Men vårat shampo är ju slut. Vafan måste handla. Äääh..nu orkar jag inte skriva mer. Ska lägga mig på soffan.

Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååh, så söt hon är! En riktig liten tuffing.

Krya på dig!

2009-04-24 @ 09:47:24
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0