Sjuka familjen

Ja nu är fan alla sjuka. Jag håller visserligen på att bli bättre men det är ju dethär med smaken. ÅÅH jag blir så trött. Nåja, nu har Tindra fått feber och Jesper är dålig. Kan det här gå över nu??? Jag hatar att vara sjuk. Och så mycket sjuk som vi har varit i den här familjen sen Tindra kom det har vi aldrig varit förut. Då var jag sjuk max 1 gång per år. Då var jag ordentligt sjuk, annars har jag bara varit småförkyld. Men nu har jag varit sjuk typ 4-5-6 gånger minst under loppet på ett år. Det känns fan inte bra. Och det lär ju inte bli bättre när Tindra börjar på dagis. Största smittohärden i världen. Jaja, det blir nog bra. Så nu har lillan faktiskt blivit lite smågnällig. Hon har inte gnällt på hela dagen så därför måste hon väl passa på bara för att Jesper har åkt till jobbet, hehe.

Imorrn ska ju jag till barnmorskan också kom jag på. Tror att det var klockan 13. Får nog kolla i min almanacka. Sen på kvällen ska jag bli hämtad av Johanna som ska köra mig till Dingle för att fota studentbalen och sen hem igen för att kolla på hockey! Sverige spelar mot USA. Kan nog bli en spännande match det där. Men jag bara undrar, hur fan kunde dom förlora mot Lettland på straffar? Det var egentligen bara klantigt och jag blev förbannad! Nåja sånt är livet.

Idag kom föresten Jespers present. Jag köpte en extra handkontroll till honom. Till ps3an. Han blev mycket nöjd kan jag säga. Så han satte sig och beställde 2 spel. För dom hade någon rea på nått ställe på internet. Man fick 2 spel till priset av ett. Så han beställde NHL 2009 (så jäkla kul!!) och så beställde han Need for speed undercover. Får väl se om det är nått att ha, hehe. Nu kommer han i alla fall inte få ha ps3an i fred, haha! Jag kommer nog sitta och nöta både nhl och nfs kan jag säga, hehe.

Nä nu ska jag sluta nöta ut tangentbordet och ta och dricka lite vatten så man blir frisk nångång.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att du mår bättre denna dag..Här börjar det bli lita bättre..Hoppas att du får en skön onsdag.kram

2009-04-29 @ 08:34:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0