Sovmorgon 2009.04.21

Ja det kan man väl säga. Jag fullkomligt ÄLSKAR Tindras rutiner som hon haft natten till igår OCH natten till idag. Så jäkla bra bara! För att förklara vad tusan det är jag snackar om så har alltså lillan somnat runt 19-tiden på kvällen men inte vaknat fören 8 (igår) och 8.33 (idag!!). Är inte det fullkomligt underbart så vad?! Hehe! Skönt med sovmorgon är det i alla fall! Tänk om vi kunde fortsätta i dessa spår? Haha! Så skönt.

Vad ska man hitta på idag då? Jo vi ska åka och handla. Ska köpa en body till Tindra. Och innan det måste jag ringa ett telefonsamtal med. Jaja det blir nog bra. Undra vad man ska äta för mat idag då? Jag är sugen på korvstroganoff. Men det äter ju inte Jesper och NEJ jag orkar inte laga 2 maträtter. Kassler och ris kanske? Jaja, får se på det. Fasen jag måste maila till fotografen med kom jag på nu. Han ville ju se mina bilder som jag tog i studion. Sen ville han ju ha en till session med mig också. Aah! Vi ska ju ha den där "ridningssessionen" så jag måste ju prata med ägarn till hästen med. Jaja det blir nog bra..Får sätta mig och knåpa ihop ett mail nu i alla fall.

Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0