Studenten

Ja då har man precis kommit hem efter att ha fotat lilla Malins student. Jag ska gå igenom alla bilder så kanske jag kan visa någon bild här i bloggen. Men det har jag inte tid att göra just nu. Ska bara bränna en skiva med alla bilder sen ska jag kolla på hockeyn! Det är ju Sverige - Ryssland nu. Spännande värre. Kan ju bara hoppas att vi kan vinna denna matchen med. Wiioo!!

Jag tror att Tindra håller på att piggna till nu. Det verkar så på henne. Fast hon hade feber imorse. Nu är Jesper jättedålig istället. Och han ska ju åka och spela i helgen egentligen. Men han ska avvakta och se hur han mår imorrn om han ska åka eller inte. För dom åker på lördag annars. Nåja, det återstår att se.

Jag har haft sån jäkla magknip hela dagen. Har knappt kunnat stå på benen. Men nu känns det lite bättre. Jag vet inte om det är något jag ätit..eller inte ätit..jag vet inte. Bättre känns det i alla fall. Nu ska jag gå och ta på mig myskläder som jag har planerat att springa runt i resten av dagen, hehe.

Nu var skivan klar, så nu ska jag avsluta detta.
Ha en fortsatt trevlig dag! Och stort grattis till alla studenter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0