Tisdag 2009.04.13

Har ingen bra rubrik att komma med faktiskt. Så den får duga!

Jag måste faktiskt börja med att berätta att jag har gjort världens godaste vitlökssås igår. Det gick inte att sluta äta den, haha! Den innehöll en liten creame fraishe, 3 vitlöksklyftor, 2 tsk avocado och lite thai sweet chili. Så fruktansvärt god alltså! Mums! Maten vi gjorde igår då? Jo vi startade grillen. Grillade kycklingfilé och jag hade baguette, vitlökssås och gurka till den, Jesper hade nudlar till. Det var ruskigt gott och jag åt tills jag höll på att spricka. Kolla in denna tallriken så förstår ni säkert hur gott det var, haha! Jag ska läskas lite..



Sen på kvällen så spelade vi bingolotto och käkade chips (och dippade i vitlökssåsen, hehe). Jag kan säga att vitlöksskålen är renslickad nu, hahahaha!! Men jag vann som vanligt ingenting, men Jesper vann 100kr. Men vi hade ju dubbellotter så han vann 200kr då. Så vi fick i alla fall pengarna tillbaka. Jag fick bara sitta och vänta. Speciellt i 4ans bingo. Då satt jag och väntade på ett nummer hur länge som hellst. Jag fick 4 i rad direkt i början typ..men tror ni mitt nummer kom? Helvete heller!! Och den vinsten hade jag hemskt gärna vunnit! För det var en platt-tv värde 10000 och som sagt hade vi dubbellotter så jag hade ju vunnit det dubbla om jag hade fått rätt nummer!! Så jag blev riktigt förbannad, haha! Men men, det är bara så att vi antagligen inte är ämnade för att vinna så stora saker. Jag kommer aldrig att vinna mer än MAX 500kr, om ens det.

Nåja, nu lämnar vi bingolotto och vitlökssås. Vädret idag är ruskigt tråkigt måste jag säga. Det är mulet och faktiskt lite småkallt. Inget vidare. Men man kan ju alltid hoppas att solen bryter igenom, inte för att det ser ut så men hoppas i alla fall att vi slipper regnet. Så vad ska vi hitta på idag då? Jag ska nog åka ut till torp med Malin sen. Jag vill prova en bikini. Jag har hittat en skitsnygg bikini på nätet som jag vill ha, men jag vill prova vilken storlek jag ska beställa, för det har jag ingen aning om. Så vi får se om vi åker ut sen.

Men nu ska jag ta och kika runt lite tror jag.
Ha en trevlig dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon..Kul att du gillar mina bilder..Kanske är det rätt som du ser :) Ha en skön måndag.kram

2009-04-13 @ 11:02:45
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: hilea

vinnaren är publicerad på min blogg.

2009-04-13 @ 12:23:14
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0