Trött och hostig..

Ja febern är lite lägre idag. Eller jaa, den var det imorse när jag tog den i alla fall. Men nu har jag inte tagit febern sen innan vi åkte för att hämta lillan så jag får nog ta den igen. För jag mår i alla fall inte bra. Hostar värre än jag vet inte vad. Snuvar och har absolut inga smaklökar. Som vanligt när jag är sjuk med andra ord. Det är fan skit. Jag hoppas att jag får tillbaka mina smaklökar snart. För jag vill inte ha som jag hade förra gången. Då fick jag inte tillbaka smaken fören typ efter en vecka eller nått. Det är ju skit med allt ihop. Maten smakar skit. Uäck! Nåja, får väl se hur långdragen denna förkylningen blir då...

Nu har i alla fall älskade Tindra kommit hem. Äntligen! Som jag har saknat snutten, hihi. Fast det har samtidigt varit skönt att inte ha henne hemma när jag mådde som värst faktiskt. Men men så är det. Nu ska hon alldeles snart få mat också. Om hon är hungrig. Det märker vi väl.

Nä nu ska jag snabbkolla lite innan jag ska ge henne mat.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0