Trött och slö!

Jag orkar inte!!! Det var min första tanke när Tindra cäkte mig imorse. Jag somnade ändå tidigt igår men var ändå svintrött imorse. Men det får vi göra något åt snart! För idag ska jag vara pigg, hihi. Först klockan 12 så ska jag på anställningsintervju, önska mig lycka till! Sen ska jag åka och handla, hem och grilla och sen ska vi ju på bio! Hur sjutton ska man hinna allt? Haha, ja sen ska vi ju hämta Jespers lillasyster också för hon ska sitta här och passa Tindra medan vi är på bio! Men det går nog bra. Vi ska ju inte vara på bion fören 20.30. Men så ser min dag ut i alla fall. *puh*

Nu har jag ju inget mer att skriva..hmm..men jag återkommer efter intervjun!
Ha en härlig förmiddag!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Lycka till på intervjun...Så skoj med bio i kväll..Vad för film ska ni se då? kan tänka mig att det kanv ara skönt i bland vara själva med manen sin o bara njuta av varandra utan lillen :)--kram

2009-04-03 @ 08:48:26
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

Ha en underbar dag :) <3

2009-04-03 @ 10:28:09
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0