Trött

Ja nu börjar verkligen tröttheten komma till mig kan jag lova. Jag skulle kunna somna på stört om jag lade mig ner. Men jag får väl försöka hålla mig vaken en stund i alla fall. Kan ju inte gå och lägga mig nu, hehe. Sen hostar jag så förbenat fortfarande. Låter som en jäkla rosselmaskin. Hostar så att jag får ont i halsen med. Och så är jag förbannat trött på att inte känna någon smak. Jag ska fan sluta äta. GRR! Jag blir bara irriterad och på dåligt humör. Sen finns det ju någon som inte gör det bättre..grr..

Vad ska man hitta på ikväll då? Vi funderade på att träna men det blir ingenting med det eftersom jag fortfarande är sjuk. Så det blir väl att sitta och glo på tv. Kanske spela lite kort eller nått sånt. Får väl se vad vi hittar på. Nu har i alla fall mina påskliljor på baksidan slagit ut helt, hehe. Dom är så fina så. Ska ta kort på dom sen tänkte jag.

Nä nu ska jag vara lite social.
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0