Alvedon och välling

Så kommer resten av våran dag se ut. Välling bara för att jag vill att hon ska få i sig extra mycket vätska så att febern går ur kroppen snart och Alvedon för att hålla febern i chack. Hon hade nämligen 39,8 nu när jag mätte. Tror aldrig att hon har haft så hög innan. Men hon är ändå relativt pigg. Hon tjötar lite och har faktiskt inte suttit i famnen HELA dagen. Tjötar mest om kaka, hehe! Men nu på eftermiddagen sov hon närmare 2,5 timme. I vanliga fall brukar jag inte låta henne sova så länge, men nu när man är sjuk får man sova hur länge man vill. Hon sov ju även idag på förmiddagen en timme och det har hon inte gjort på flera veckor. Så lite tröttare är hon ju. Men vafan, har man nästan 40 graders feber är det faktiskt godkänt. Så vi får väl se hur länge det håller i sig. Det blir inget dagis imorrn i alla fall. Ska ringa upp och säga det. Så hoppas vi att hon är frisk till på fredag så att hon orkar busa på lek o buslandet!

Nää nu får jag börja med maten så att Jesper hinner äta innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0