Ännu en natt

Även om denna natten har varit snäppet lugnare så har den ändå varit jobbig. Tindra har vaknat hur många gånger som hellst men ändå inte varje timme. Jag har svintrött ändå. Nåja, nån gång ska det väl gå över. Hon är inte vidare trött i alla fall.

Jag tänkte i alla fall bara dra en snabbis här i bloggen just nu. Visa dagens outfit o.s.v, hehe. Här kommer Tindras outfit för idag, och som ni ser själva, hon verkar inte vidare trött:



Nu syns även hennes stökiga rum, haha! Nåja när hon väl har börjat leka med sina leksaker igen så får hon göra det. För hon har ju inte varit ett dugg intresserad av det förut..

Och så min outfit då:


En stickad klänning och strumpbyxor. Det är bara sååå himla mysigt att ha på sig. Jag har kommit fram till att jag ÄLSKAR stickat! Och appropå det så tänkte jag faktiskt ringa till min gammelmormor och fråga om inte hon har lust att sticka lite tjocksockar till oss. I alla fall till mig och Tindra. Sen måste jag nog faktiskt shoppa mig lite stickade kläder. För som sagt, det är nog bland det skönaste som finns såhär på hösten och vintern när den kommer. Ska även ner på marknaden första måndagen i september tänkte jag. Jag ska köpa strumpbyxor åt Tindra, sånna med halkskydd under. Och så ska jag faktiskt köpa benvärmare till mig själv. Dom hade bra pris på marknaden sist så jag tänkte slå till. För jag har en känsla av att jag mest kommer strosa runt i leggings/tights i vinter och då kan det vara skönt med lite extra värme på benen.

Oj då, nu blev det lite mer skrivet än vad jag hade tänkt. Men jag ville som sagt förespråka stickat litegranna! WE LOVE STICKAT!!! Nu ska jag packa skötväska för vi ska åka till Göteborg idag. Men jag tar nog datorn med mig så jag skriver sen! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Martin

Tjusig klänning, men är inte det sån klänning som sticks? :P haha

2009-08-28 @ 09:32:16
Postat av: Martina

Snygg outfit:D Me like it Åhh din mage framhävs ju så bra:D

2009-08-28 @ 12:15:04
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Jennyli

jättefn klänning, vart har du köpt den? Verkar perfekt för växande magar! (kan i samma veva avslöja att vi ska få en till knodd i januari, nummer tre i ordningen om du tappat räkningen ;-) )

2009-08-28 @ 20:05:53
URL: http://ddb.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Superfin klänning, och du har ju en så himla söt mage :)

2009-08-30 @ 16:44:12
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0