Äntligen hemma!

Ja nu är vi äntligen hemma. Har legat och sovit. Tindra somnade och sov i hela 4 timmar när vi kom hem, hehe. Jag tror att jag somnade vid halv 11 eller nått sånt och Jesper sov lika länge som Tindra. Och så vaknade vi klockan 12.10. Det var riktigt skönt faktiskt. Fast man känner sig ganska slut ändå. Tror att vi har bestämt oss för att grilla idag också. Mysigt. Och då slipper jag laga så mycket mat, haha. Jesper brukar ju sköta grillen och fritösen sköter sig själv. Very nice! Ska se om Frida har lust att passa Tindra medan vi sticker och handlar. För det går ju rätt fort. Vi vet ju som sagt vad vi ska handla. Funderar dock på att köpa vitlöksbröd också. Det gillar ju Tindra också. Men vi får väl se.

Får väl se om Nixuz och gänget också skulle komma förbi och grilla. Skulle vara trevligt i alla fall. Även om vi kommer vara helt slut, hehe. Fan vad jag längtar efter en iskall energidryck just nu! Hade suttit fint! Kanske man hade blivit lite piggare i huvudet. Nåja, bara ett halvår kvar..

Nä nu ska vi se om min gubbe har blivit klar så vi kan åka.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaha, ni såg oss? Jag såg er när ni gick förbi Ekbergs, men då tittade ni inte åt vårt håll så jag kunde inte hälsa! =)

Gick det bra att komma hem?

2009-08-02 @ 16:35:25
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0