Arbetsförmedlingen och sånt

Ja jag ska ju till arbetsförmedlingen idag. Ska vara där 10.30. Det är bra för då hinner jag hem och duscha efter att jag lämnat Tindra på dagis, haha! För det behövs verkligen! Ska bli spännande att se vad som sägs på af för jag hoppas ju på att man kan få lite info om praktikplats. Jag har bestämt mig för vart, eller i alla fall som vad, jag vill söka om jag nu får söka! Men det kommer jag inte gå ut med här just nu. Kanske går ut med det då jag fått veta hur jag ska göra. Men detta skulle jag verkligen verkligen vilja göra alltså! Men vi får se som sagt. Sägs ingenting om detta så kommer jag att boka in en tid hos min handläggare så att jag kan ta upp det själv. För jag menar, vem vill anställa mig? Jag är gravid ock ska få en unge i början på Januari. Det är prick 20 veckor kvar. Då kan jag väl lika gärna få en praktikplats för resten av tiden jag är gravid. Då kanske jag kan söka jobb som detta efter att jag varit mammaledig. Men som sagt, jag får återkomma efter att jag varit där. Önska mig lycka till!

Vädret idag ser ju toppen ut! Solen skiner och det är inte ett moln på himlen! Hoppas att det håller i sig. För jag ska köra moppe till af, haha! Och jag hoppas att det är fint väder efter att TIndra kommer hem från dagis med. Då kan vi vara ute och leka en stund innan middagen. Får se vad vi ska göra för mat idag. Jag är sugen som fan på fiskpinnar och potatismos! Så vi får se om vi kanske kan åka och köpa det. Eller om Jesper får åka till affären själv, får se.

Glöm inte designutlottningen!
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0